22 Mar 2011

NERDIC WAY OF LIFE





Nog 5 SE's te gaan, vandaag heb ik wiskunde gehad, en dat ging gelukkig best goed! Nu ben ik hard aan het leren voor economie, en natuurlijk wilde ik dit graag met jullie delen, dus bij deze :). Pfff, nog even volhouden tot donderdag!

Still 5 SE's to go, today I had maths, which luckily went quite all right! Now I'm studying my ass off for economics, I need to pass that one. I just wanted to share the fun with you guys, at least, you now know what I'm busy with at the moment :)

♥ 
 Emma

3 comments:

  1. hahah, oh god. erg he...
    ik heb nederlands ook echt verprutst, maar dat was geen verassing..

    ReplyDelete
  2. ahha, yes ze zijn van amanzio.
    maar 't merk van de schoenen is Poti Pati.
    sjalala... gaat leren lekker? ik ga doooood..x

    ReplyDelete