3 Feb 2011

Zara spring collection 2011


Het duurt niet al te lang meer tot de lente, en gelukkig maar! Ik kan niet wachten tot ik weer lekker zonder jas naar buiten kan, met alleen een shirtje aan. Oké, dit is misschien iets te optimistisch, maar uiteindelijk zullen deze momenten er komen! Om ons te helpen de tijd ertussen te overbruggen, heeft Zara een nieuwe collectie gelanceerd voor de lente 2010. Zelf vind ik de kleding niet prachtig, Zara heeft absoluut mooiere dingen gemaakt. Daartegenover zijn er wel een paar stukken die ik heel graag in mijn kast zou hangen, zoals de roze blazer met zwarte revers, de paisley-print broek en het assymetrische jurkje hierboven.




 

 
De prijzen en de datum waarop de collectie in de winkel zal liggen zijn nog niet bekend.

Translation:
To keep us happy during these cold times, Zara is launching a new spring collection. Not totally my style, but I am absolutely in love with the pink blazer, the paisley printed pants on the last picture, and the assymetrical dress on the first picture. Prices and date of launch are yet unknown. What are your favourites?

 Emma

No comments:

Post a Comment