15 Jan 2011

January - Basic maand

Januari is basic maand. Dat heb ik afgesproken met mijn vriendin Carmen. Wat dat inhoudt? Het enige dat ik zal kopen in januari, zijn basics. Van die dingen waarvan je altijd denkt: oh, dat moet ik echt kopen, maar wat je nooit koopt omdat je het zonde vindt van je geld. Zo bouw ik eindelijk een goede basisgarderobe op. Natuurlijk heb ik wel wat regels. Deze zijn persoonlijk, mocht je ook aan basic-maand doen, dan kun je de regels natuurlijk naar je eigen wensen aanpassen.
1. Een basic is meer dan een wit t-shirt. Zwarte hakken, een wetlook legging, grofgebreide trui, allemaal basics. Maar dan natuurlijk wel binnen bepaalde grenzen.
2. Lingerie, en dus ook panty's en sokken, tellen niet.
3. Investeer in goede basics. Een zwart of wit hemdje van de H&M van 5 euro kan ik natuurlijk altijd kopen. De bedoeling van mijn basic-maand is dat ik eindelijk goede kleding koop, waarvan de kwaliteit hoger ligt dan die van de H&M.
Dit zijn mijn regels, maar zoals ik al zei, je kan ze zelf natuurlijk aanpassen. Mijn basic-list van dit moment:
1. Wit hemdje van asos met lage rug (hier te zien)
2. Zwarte hakken
3. Strak wit hemdje, dat niet doorschijnt.
4. Witte blouse
5. Wetlook legging, liefst die van asos (hier te zien)
6. Nieuwe donkerblauwe spijkerbroek
7. Nieuwe zwarte panty
8. Zwarte overknee sokken
9. Zwarte tailleriem met een gouden gesp
10. Little black dress
11. Zwarte boyfriend blazer, mijne is een beetje op.
12. Grijs hemdje
13. Zwarte leren tas
Aardig veel om in een maand te kopen, maar ik kijk wel hoe het gaat. Ik zal jullie laten weten hoe het gaat, en zodra ik een aankoop doe, laat ik die natuurlijk zien!
Enjoy your day!
Emma

No comments:

Post a Comment