8 Dec 2010

Obsessed: Topshop Ally boots

Ik had jullie al eerder deze laarsjes laten zien. In mijn ogen zijn ze perfectie: Suede, mooie hoge hak, met mooi maar toch subtiel detail, past bij alles. Ik vond alleen 60 pond erg veel. Toch vond ik dat ik ze moest kopen, en na een hele tijd denken, besloot ik het toch te doen. Dus ging ik naar topshop.com en zocht op 'ally'. En toen gebeurde het.
Topshop vond één paar ally boots niet genoeg, en heeft nog een paar gemaakt, deze keer in een prachtige kleur taupe. Mijn hart sloeg een slag over, deze schoenen waren volmaakt! Maar meteen daarna kwam angst: Wat nu? Zwart of bruin? Ik wou toch zeker nog steeds de zwarte? Daarvoor kwam ik hier. Maar zijn ze niet perfect? Ja Emma, maar ik wilde toch zwarte? Ja, dat klopt, maar ik heb nog geen bruine hakken! Je begrijpt het al, dillema, dillema. En dus vraag ik jullie hulp: What to do? Mijn eerste keuze, de zwarte suede versie met een detail van (nep)krokodillenleer? Of de bruine versie van soepel leer met schubbenprint?

2 comments: