22 Oct 2010

My wishlist

Als je geen geld uit mag geven, krijg je vaak extra zin om te shoppen, ik in ieder geval wel. Aangezien ik in de herfstvakantie een dagje naar Engeland ga (ik zal later nog meer vertellen), wil ik nu sparen, zodat ik daar lekker kan gaan spenden. Ik heb al een flinke wishlist opgebouwd, en die deel ik graag met jullie:
1. Zwarte hakken.
En dan het liefst wedges én gewone hakken. Nu heb ik zo vaak dat ik denk: Oh, hier moet ik echt zwarte hakken voor hebben! En dan heb ik ze niet. Very frustating...
Deze enkellaarsje van
Topshop vind ik echt prachtig. Zwart
suede, hoge hak, en dan dat stukje krokodillenleer (nep) ertussen, echt stunning. Helaas wel 80 pond, ongeveer 90 euro.
2. Khaki jeans
Helaas heb ik mijn perfecte paar nog niet kunnen vinden, maar deze komt aardig in de buurt. Ik wil hem alleen wat groener. De stiksels vind ik wel heel mooi. Voor de mensen die deze broek wél perfect vinden, hij is van asos en kost €47,65.
3. Nepbont tas.
Ik had niet verwacht dat ik aan de (nep)bonttrend zou beginnen, maar ik kwam zulke leuke dingen tegen dat ik toch op andere gedachten ben gekomen.Dit luipaardprinttasje van Topshop, ja, die is toch gewoon te schattig voor woorden? Ik heb niks met luipaardprint, maar zo vind ik het toch wel errug leuk.
4. Zwarte suede overknee laarzen.
Mijn 2-jaar lang durende zoektocht is nog steeds niet voorbij, maar ik geef niet op! Deze winter zijn overknee laarzen helemaal in, dus ik zal ze toch moeten kunnen vinden. Ik weet dat ze bij Le ballon werden verkocht, ik wou ze gaan bestellen, en ja hoor, toen waren ze uitverkocht. Ik hoop dus echt heel heel héél erg dat ze weer binnenkomen. Duim voor me!
5. Blouses.
In alle verschillende modellen, kleuren en maten. Op de wishlist staat een military blouse, een pussybow blouse en een witte doorzichtige blouse.
Ik heb al een hele mooie groene military blouse gezien bij Queens Wardrobe, (die op het plaatje is van Topshop) deze wil ik graag bestellen als ik nog geld heb na Engeland, hehe.
Dit was mijn wishlist als het gaat om kleren en schoenen. Natuurlijk zijn er ook nog andere dingen die ik wil hebben, zo ben ik al aan het sparen voor een Macbook pro en ben ik altijd op zoek naar leuke spulletjes voor mijn kamer. Die is namelijk net opnieuw geschilderd, en die wordt dus helemaal anders. Wat hebben jullie op je verlanglijstje staan?

No comments:

Post a Comment