18 Oct 2010

Lauren Conrad's jas bij Asos

Hai Ladies!
Ten eerste: Sorry! Ik heb het de laatste week zo druk gehad, dat ik de blog echt schandálig verwaarloosd heb. Maar, zaterdag was ik jarig, (eindelijk 16!), en ik heb me wat voorgenomen: Ik ga vaker updaten. En dan ook echt vaker, liefst één keer per dag. Ik kan me hier natuurlijk niet altijd aan houden, in verband met school, maar ik ga echt mijn best doen. Ik zal ook outfit-posts gaan plaatsen, daar wordt ook eens tijd voor, vinden jullie niet? Vanaf dat moment zullen jullie me ook kunnen vinden op lookbook.nu, dus vergeet niet te kijken! Deze hele nieuwe instelling gaat gepaard met een andere lay-out (header wordt nog aan gewerkt) , let me know wat jullie ervan vinden.
Goed, on to something else. Misschien hebben jullie hem ook wel gezien, de prachtige khaki jas van Lauren Conrad. Hier was ook een artikel over op fashionscene.nl. Ik vond de jas meteen al prachtig, maar helaas vond ik de look-a-like minder leuk, ik vond hem niet zo goed lijken. Jammer,
lauren conrad groene jas
Lauren's jas. Bron foto: www.fashionscene.nl
Tot ik vandaag weer eens rondkeek op asos.com. Op een gegeven moment zag ik een kahkigroene jas, en ik dacht: Hmm, heb ik die niet eerder gezien? Jahaaa, bij Lauren Conrad! Exact dezelfde! Ik heb de afbeelding van Lauren er nog eens bijgepakt, en het is hem echt. De jas is van TBA, wat ik persoonlijk niet ken, jullie wel toevallig? Hij kost wel €215,- wat helaas wel boven mijn budget ligt, maar misschien niet boven dat van jullie ;)
Je vind de jas hier.
Image 4 of TBA Double Breasted Swing Coat
De jas van asos.com
Toch grappig om te weten waar Miss Conrad (onder andere) haar kleren koopt, en vooral, hoeveel ze nou écht aan kleding uitgeeft ;)

No comments:

Post a Comment