19 Oct 2010

H&M order

Voor mijn verjaardag kreeg ik de prachtige bruine, leren handschoenen van de H&M, maar helaas was de maat niet goed. Dus was ik teruggegaan naar de winkel, om ze even te ruilen. Too bad: elke maat zat ertussen, behalve de mijne. Maar, elk nadeel heeft zijn voordeel; Zo had ik namelijk een goede reden om een online bestelling te plaatsen!
Uiteindelijk heb ik naast de handschoenen nog 2 andere dingen besteld: Een hoedje en een dekbed van H&M Home.
Handschoenen, €19,95
Dit hoedje wou ik al zo lang! Ik had hem één keer in de winkel gepast, maar heb hem toen niet gekocht. Achteraf had ik spijt, dus ging ik terug om hem alsnog te halen. Je raad het al: hij was er niet meer! Dit is nu echt al 2 maanden geleden, dus ik ben heel blij dat ik hem nu heb besteld! Hij kost trouwens €7,95
Dekbed, €12,45 (sale)

No comments:

Post a Comment