20 Oct 2010

Frustratie + MNY

Aaaaah.
Wou ik een post maken met foto's van de geweldige nagellak die ik heb gekocht vanmiddag, is mijn foto-uploadapparaatje weg! Je weet wel, dat ding waar je je geheugenkaartje van je camera in moet stoppen. Heel frusterend. Sorry, ik ga hem zeker nog goed zoeken, en ik hoop dat ik alsnog een update mét foto's kan maken vandaag. Ik wou het jullie in ieder geval even laten weten.
De nagellak die ik heb gekocht is van MNY, het nieuwe zusje van Maybelline New York, waar jullie waarschijnlijk allemaal wel van hebben gehoord. De producten van MNY zijn allemaal 3 euro of goedkoper, dus lief voor onze portemonnees. Dit betekent echter niet dat de producten flut zijn, in tegendeel! Ik heb 2 nagellakjes en een lipgloss gekocht, en ik ben over alledrie heel erg tevreden. De lakjes smeren goed en hebben prachtige kleuren, de lipgloss is goed gepigmenteerd en is er in 13 kleuren. Ik heb een gouden nagellak, een metallic bruin/rode nagellak en een rode lipgloss.
Zodra ik mijn kaartlezer terug heb gevonden, plaats ik foto's!
Een deel van de producten van MNY
Verder was mijn dag lekker relaxed, ik had maar een uur les vandaag doordat deze week reisweek is bij mij op school, en veel leraren zijn dus weg. Hoe was jullie dag? En hebben jullie al ervaring met MNY?

No comments:

Post a Comment