8 Oct 2010

Asos bestelling

Hai Ladies!
Long time no speak! Ik heb het zo druk gehad, mijn vader was jarig, 4 dagen later was mijn moeder jarig, school komt doodleuk met kilo's huiswerk aanzetten en mijn weekend is een dag ingekort omdat ik op zondag werk. Maargoed, ik ga geen update maken over mijn drukke schema, ik heb wel wat leukers te melden :)
Ik heb namelijk de Asos tas besteld! De look-a-like van de Mulberry Alexa bag. Eerst had ik hem op marktplaats gezien, maar de verkoper reageerde niet op mijn bod, heel vervelend. Een paar dagen later was de advertentie verwijderd, dus gaf ik het op. Maaaaar, niet voor lang, want toen ik mijn dagelijkse rondje maakte op asos.com, kwam ik hem tegen. En in voorraad! Ik heb hem dus meteen besteld, en guess what? Een paar uur later was hij weer uitverkocht. Ik heb dus echt mazzel gehad! Voor degenen die niet weten over welke tas ik het heb, dit is 'm:
Ook heb ik een jas besteld, ik moest nog een nieuwe winterjas hebben. Deze vond ik wel heel leuk, dus heb ik hem gekocht! Hij is er ook nog in het donkerblauw, voor geïnteresseerden ;)
Ik kan niet wachten tot mijn pakketje binnenkomt! Volgens asos.com zal het rond donderdag 14 oktober zijn. Perfect, 2 dagen voor mijn verjaardag :)

No comments:

Post a Comment