8 Sept 2010

Love this: Mulberry Alexa bag

Al tijden ben ik op zoek naar de perfecte tas. Lichtbruin leer, gouden details, moet met de hand en over de schouder gedragen kunnen worden en groot genoeg voor schoolboeken. Klinkt heel basic en makkelijk te vinden, maar dat is het dus absoluut niet! De een is te klein, de ander is geen echt leer, de volgende kan niet over de schouder, ga zo maar door. Maar nu heb ik de perfecte gevonden: De Mulberry Oversized Alexa Bag.
Yes, vernoemd naar Alexa Chung, die de tas ook met regelmaat draagt. Is hij niet prachtig? Eén minpuntje, een heel klein minpuntje: Hij kost €999.
Tsja.
Dat heb ik zo even niet. Sparen zou ik kunnen doen, maar om nou als 15-jarige 1000 euro uit te geven aan een tas..? Ik denk niet dat dat goed zou vallen bij mijn ouders. Dan maar op zoek naar lookalikes.
P.S. Mocht één van jullie deze tas is zijn bezit hebben en verkopen? Let me know (:

3 comments:

  1. Ik ben zelf 15, en ben aan het sparen voor de Alexa (weliswaar de kleine, die vind ik het mooist). Maar weet jij soms of je je daar voor op een wachtlijst ofzo moet zetten? Want hier en daar in magazines heb ik daar iets over gelezen.

    ReplyDelete
  2. Nou, om eerlijk te zijn weet ik dat niet, maar ik heb daar in de winkel niks over gehoord. Volgens mij kun je hem gewoon kopen. Misschien hebben ze in Amerika een wachtlijst, dat het daarvandaan komt? Je zou even naar een winkel moeten gaan waar ze hem verkopen (bijvoorbeeld in de PC Hooftstraat, Amsterdam)en daar informeren. Super stoer dat je spaart trouwens, laat het me weten als je hem hebt!

    ReplyDelete
  3. Zal ik zeker doen, maar ik denk wel dat dat nog een tijdje zal duren! Dankje voor de info!

    ReplyDelete