11 Aug 2010

Te koop: Hakken van River Island

EDIT:De schoenen zijn verkocht! Ik zit te denken of ik misschien vaker dingen zal verkopen via de blog, zouden jullie dit leuk vinden? Even een ander soort post dan normaal: Ik verkoop namelijk deze laarsjes/hakken van de River Island. Ze staan ook op marktplaats (klik hier voor de link van de advertentie), maar toen bedacht ik me, misschien kan ik er hier ook iemand mee blij maken! Mocht je ze dus willen kopen, mail me dan even op: emma_169@live.nl of laat even een reactie achter. Ze zijn van echt leer, met fringes en gouden studs. Ook de binnenkant is van leer, en er zit in een klein plateau in. De hak is ongeveer 11 cm hoog. Ze zitten wel superlekker! Ik heb ze gekocht in Amsterdam, maar aangezien ik daar zelf niet woon, kan ik ze niet meer terug brengen. Vandaar dat ik ze verkoop, ik heb ze ook nog nooit gedragen. Aangezien ze toch best duur waren, wil ik er iets van 40 euro voor. Let me know als je ze wilt hebben!

No comments:

Post a Comment