8 Aug 2010

Manolo Blahnik Celebrate-Life collectie in stores

Hello guys!

Sorry voor een week geen posts, maar ik was onverwachts een klein weekje naar Praag! Echt superleuk, wát een mooie stad. Ik zal er later een artikel over maken, maar eerst wil ik jullie wat anders vertellen.

De speciale Celebrate-life collectie,ligt nu in de winkels van Vero Moda. En mooi is hij zeker: Nude tinten en zwart wisselen elkaar af, met hier en daar details van kant en leer. Bekijk hier de collectie,(voor een duidelijker beeld moet je even op de foto klikken).
Ik vind het een hele chique collectie, vooral de grijze blouse met ruches vind ik heel mooi, net als het wijde, nude-kleurige shirt met zwart kant (die met lange mouwen, naast dat lichtroze jurkje).

Oh, en vergeet niet: Bij aankoop van een item uit deze collectie, krijg je een gratis Manolo Blahnik voor Coca-Cola flesje cadeau! (Maximaal 1 flesje per klant.)

No comments:

Post a Comment