25 Aug 2010

Love this: Mischa Barton's outfit

Mischa Barton staat er natuurlijk om bekend er altijd stylish uit te zien, maar toen ik deze foto tegenkwam, kreeg ik echt een drang om hem met jullie te delen. Wat een geweldige outfit! Het shortje (wat trouwens verdacht veel lijkt op mijn Zara-short uit Italië), staat echt prachtig met de nude-kleurige pussybow blouse die ze erbij draagt. De tan-kleurige clogs maken het af. De tas zou ik er persoonlijk niet bij hebben gedaan, maar dat is dan ook het enige wat ik iets minder mooi vind aan deze outfit. Mischa draagt het hier met blote benen, maar deze outfit is met een beetje aanpassing ook heel leuk voor de winter! Doe er een panty onder, liefst een nude/wit exemplaar, bijvoorbeeld met stipjes, o.a. te koop bij H&M, maar een zwarte kan natuurlijk ook. Kies dan niet voor de dikste, maar ongeveer 60 den, voor het mooiste effect. Doe er een mooie beige of nude kleurige blazer of vest bij, een sjaal, en vervang de clogs voor korte bruine laarsjes. Tadáá, winter-outfit!

No comments:

Post a Comment