12 May 2010

Make me a mixtape.

Hi guys, Als ik iets moet opnoemen waar je mij 's avonds voor wakker kan maken zou het toch muziek zijn. Een chocoladetaart is ook niet verkeerd maar muziek staat toch wel met stipt op nummer 1. Ik zou ook graag de muziek die ik deze week luister met jullie willen delen. Ik hoop dat jullie het ook chille muziek vinden. 1. The Morning After Girls - To Be Your Loss 2. Plumb - Cut 3. The Kings - We'll Be A Dream 4. Sounds Under Radio - Sing 5. Just Watch The Fireworks - Jimmy Eats World 6. MGMT - Weekend Wars 7. Blind Melon - No Rain 8. Rich Girls - The Virgins 9. The Red Jumpsuit Apparatus - Your Guardian Angel 10. Timbaland - Marching On De meeste liedjes hebben wel echt wat weg van Indie-Rock of Rock. Maar er zitten ook wel wat R&B tussen. Veel plezier met de liedjes!

No comments:

Post a Comment